اتحادیه های صنفی به وظایف قانونی خود عمل کنند

سومین جلسه كميسيون نظارت مركز استان روز یکشنبه سوم تیر ماه در محل اداره کل، به منظور رسيدگي به امور اصناف و سازمانهاي صنفي با حضور مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت و ساير اعضاء تشكيل گرديد.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم: مسعود ایرانی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: آزمون سطح متوسط مشاورین املاک و نمایشگاه داران خودرو به صورت مستمر برگزار و جزوات آموزشی مورد نیاز این اصناف بصورت بهینه تهیه شود.

وی افزود: ماهانه یک دوره آموزشی برای این اصناف برگزار شده و پس از یک هفته با اعلام نتایج، پروانه فعالیت آنها صادر شود.

مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: لازم است در راستای تکریم ارباب رجوع شهرستان هایی که از نظر بعد مسافتی، با مرکز استان فاصله زیادی دارند از جمله پارس آباد و خلخال، دوره‌های آموزشی در آن شهر ستان ها برگزار گردد.

وی تاکید کرد: اتحادیه هابی که شرایط مناسبی ندارند و به وظایف قانونی خود عمل نمی کنند حتما در مورد آنها تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

در این جلسه مصوبات کمیته نرخ گذاری کالا و خدمات، ارائه برنامه بازرسی و نظارت کمیسیون بازرسی ماده ۳۹ بر عملکرد اتحادیه های صنفی در سال ۱۴۰۳ توسط اتاق اصناف،بررسی بیلان مالی سال ۱۴۰۲ اتاق اصناف مرکز استان، تسریع در ساماندهی رسته های فروش و خرده فروشی ملزومات حیوانات خانگی، طرز تشکیل کمیسیون‌های اتاق، وظایف و اختیارات آن و تعیین حق الزحمه هیات رییسه اتاق اصناف در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان طرح شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/