از سال آینده اردبیل میزبان مسابقات جام صفوی در سطح ملی خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، با حضورمدیرکل ، روسا و نائب روسای هیاتهای ورزشی همایش پایان سال هیاتهای ورزشی استان اردبیل در محل سالن رضازاده برگزار شد. محمدعلی پهناور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این همایش با قدردانی از تلاشهای […]

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، با حضورمدیرکل ، روسا و نائب روسای هیاتهای ورزشی همایش پایان سال هیاتهای ورزشی استان اردبیل در محل سالن رضازاده برگزار شد.

محمدعلی پهناور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این همایش با قدردانی از تلاشهای فعالین در هیاتهای ورزشی استان گفت:با تلاشهای انجام یافته توسعه ورزش استان در ۴ ماه اخیر سرعت گرفته است بطوریکه ورزش استان در اولویت ورزش کشور قرار گرفته و در سطح فدراسیونها مطرح است و شاهد حضور وزیر ورزش و جوانان ، معاون امور جوانان و ۷ رییس فدراسیون در طول ۴ ماه بوده ایم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه افزود: برای سرعت بخشیدن به رشد و توسعه ورزش استان هیاتهای ورزشی باید از حاشیه دوری کرده و تعامل با روسای فدراسیونهای مربوطه را در اولویت قرار دهند.

پهناور گفت : برنامه محور بودن هیاتها در سال جدید باید در اولویت آنان باشد و از ظرفیت اساتید و کارشناسان اداره کل استفاده کنند چرا که در سال آینده در دو حوزه شاهد جهش خواهیم بود که بحث توسعه زیرساختها و پشتیبانی ها بر عهده اداره کل است و با حمایت مقامات استانی بودجه عمرانی ملی اداره کل ورزش و جوانان دو برابر شده است و در تلاشیم تا سرمایه گذاران ورزش را جذب کنیم و شاهد بازگشت اعتماد به حوزه ورزش هستیم.
وی در ادامه با بیان اینکه در سال آینده اداره کل تسهیل گر فعالیت ها و اقدامات هیاتهای ورزشی خواهد بود گفت: توسعه ورزش از لحاظ تخصصی و مهارتی از طریق هیاتها و با برنامه ریزی آنان خواهد بود چرا که هیاتها باید بحث استعدادیابی و زمینه سازی برای سرمایه گزاری،جذب اسپانسر و حمایتهای مالی و درآمدزایی را مورد توجه ویژه قرار دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود : با حضور وزیر در اردبیل جام صفوی رونمایی شد و برای این طرح بیش از ۲۰ کارشناس اعمال نظر کرده اند و اولویت مقامات استان هم هویت سازی امر ورزش است و این کار برای اداره کل یک اصل به حساب می آید .
پهناور اضافه کرد جام صفوی به عنوان یکی از اولویت های اصلی و برنامه ریزیهای استان مطرح شده و برگزاری این رقابت ها در سال آینده بین فدراسیونهای ورزشی رقابت ایجاد خواهد کرد .

پهناور ادامه داد:جام صفوی در رشته هایی که ظرفیت برگزاری،امکان تامین هزینه و امید برای توسعه آن را در طرح آمایش سرزمینی دارد برگزار خواهد شد که تاکنون برای برگزاری کشتی فرنگی در اردیبهشت ماه و فوتسال و وزنه برداری با فدراسیونهای مربوطه تفاهم نامه منعقد شده است و برگزاری این جام با قرار گرفتن در تقویم دایمی فدراسیونها هر ساله برگزار خواهد شد.

پایان خبر/