انتخاب دکتر پزشکیان بازی برد _ برد برای مردم و نظام است

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان اردبیل گفت : حضور و انتخاب دکتر مسعود پزشکیان در مقام ریاست جمهوری یک معادله برد_ برد برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است زیرا سبب آشتی ملی و گشایش فضای سیاسی و نا امیدی دشمنان ایران در عرصه بین المللی می شود.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم: جواد زنجانی در جمع خبرنگاران، پزشکیان را صدای مردم ، بانوان و مطالبه گران دانست وگفت: اکنون یکدستی در سطح قدرت به تک صدایی تبدیل شده است و صدای نقادان در فضای سیاسی کنونی بسته شده است.

وی آمدن دکتر پزشکیان را فرصت مغتنم برای ایران دانست و افزود: پزشکیان میتواند گفتمان مدنی را تقویت کرده و جامعه مدنی ایده آل را احیا بکند.

وی بیزاری از تبعیض و بی عدالتی را از صفات بارز دکتر پزشکیان دانست و گفت : رئیس جمهور شدن دکتر پزشکیان معادله برد برد میان مردم و حاکمیت است زیرا حضور وی در مقام ریاست جمهوری فرصتی برای حضور مردم در صحنه و آشتی ملی را فراهم خواهد ساخت.

️زنجانی انسداد سیاسی حاکم را نتیجه تک صدایی دانست و اظهار کرد:مردم قدر این بزنگاه سیاسی را دانسته و از این فرصت ایجاد شده استفاده بکنند.

️رئیس ستاد پزشکیان در استان بیان کرد: شخصیت آقای پزشکیان فراتر از اصلاح طلبان بوده و کل آحاد جامعه اعم از اصول گرا تا مستقلین را شامل می شود.

زنجانی گفت: تمامیت خواهان دنبال مشارکت حداقلی هستند بنابراین آشتی مردم با صندوق رای موجب انتخاب شدن پزشکیان به عنوان رییس جمهور آینده خواهد شد.

وی در آخر افزود: دیدگاه دکتر مسعود پزشکیان درباره مسائل مهمی چون FATF ، برجام ، رفع تحریم و گشت ارشاد و فضای مجازی و … بسیار سازنده و مورد استقبال مردم  بوده که می تواند گشایشی در معیشت اقتصادی مردم ایجاد کرده و جوانان را برای آینده کشور امیدوار کند.

انتهای پیام/