ایجاد اشتغال ۷۸۲ نفر با بهره برداری از ۴۶ طرح جهاد کشاورزی استان اردبیل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ۴۶ طرح تولیدی و عمرانی با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۶۶۲ میلیارد ریال و با اشتغالزایی مستقیم ۷۸۲ نفر و اشتغالزایی غیر مستقیم ۳۹۵ نفر درهفته جهاد کشاورزی سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم نوبخت اژدری صبح امروز در خصوص بهره برداری از طرح های جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: مراسم هفته جهاد کشاورزی از ۲۱ الی ۲۷ خرداد ماه برگزار می‌شود و در طی هفت روز تعداد ۴۶ مورد از طرح‌های مهم عمرانی و تولیدی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: تعداد ۳۲ طرح در حوزه آب و خاک با صرف ۷۲ میلیارد ریال اعتبار در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد که طی  آن برای تعداد ۷۳۴ نفر به صورت مستقیم و برای ۳۹۵ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: تعداد ۴ فقره از این طرح‌ها در حوزه دام و طیور با صرف اعتبار ۱۶۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید و برای تعداد ۳۴ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی عنوان کرد: تعداد ۳ طرح در حوضه صنایع تبدیلی و تکمیلی با اعتبار ۴۹۸ میلیارد ریال، یک فقره در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، ۳ طرح در حوزه تحقیقات و ترویج کشاوزری با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، یک طرح در حوزه شرکت شهرک‌های کشاورزی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و دو طرح در حوزه امور عشایری با صرف اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: در مجموع با بهره برداری از ۴۶ طرح تولیدی و عمرانی برای  ۷۸۲ نفر به صورت مستقیم و برای ۴۳۳ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال پایدار صورت می‌گیرد که چهار هزار و ۲۲۲ خانوار از این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

 

انتهای پیام/