تامین ۱۰۰ دستگاه مخزن زباله جهت مدیریت پسماند شهرک صنعتی شماره دو اردبیل

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل از تامین 100 دستگاه مخزن زباله به منظور مدیریت مکانیزه پسماند شهرک صنعتی شماره دو اردبیل با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال برای اولین بار در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم: هاشم علایی در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن هفته محیط زیست و به منظور مدیریت مکانیزه پسماند، قرارداد تامین ۱۰۰ دستگاه مخزن زباله با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به امضا رسید که به زودی شاهد نصب این مخازن در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل خواهیم بود.

️وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی شهرک صنعتی شماره دو اردبیل، جانمایی و تامین زمین مورد نیاز برای ایجاد ایستگاه موقت پسماند واحدهای تولیدی نیز انجام شده است که در کنار خرید مخازن زباله، این ایستگاه نیز پس از احداث تحویل شرکت خدماتی شهرک صنعتی خواهد شد.

️مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: توجه به الزامات زیست محیطی از اهمیت بسزایی در توسعه صنعتی برخوردار است که تلاش می‌شود در کنار توسعه شهرک‌های صنعتی، رویکرد حفاظت از محیط زیست نیز مورد توجه قرار گیرد.

️وی هدف از ایجاد شهرک‌های صنعتی را تجمیع صنایع در یک مکان برشمرد و افزود: با حضور واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی، از پراکندگی صنایع جلوگیری شده و معضلات زیست محیطی نیز به کمترین میزان ممکن کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/