تفاهم نامه مشترک بین کمیته امداد و جهاد کشاورزی استان اردبیل امضا شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل : در راستای توانمند سازی اقشار آسیب پذیر و محروم ا تفاهم نامه مشترک فی مابین کمیته امداد امام خمینی (ره ) و سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم: نوبخت اژدری در خصوص این تفاهم نامه مشترک اظهار کرد: این تفاهم نامه در جهت توانمند سازی اقشار آسیب پذیر و محروم و مستعد جامعه  و دستیابی  مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل به اشتغال پایدار با استفاده از امکانات ، توان و ظرفیت دو مجموعه منعقد شده است .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: روش کار اجرای این تفاهم نامه از طریق برنامه ریزی و اقدام مشترک در راستای کمک به افزایش سطح امنیت غذایی کشور از طریق اجرای طرحهای ارتقاء بهره وری دامداری کوچک مقیاس ، تحت نظارت کمیته امدام امام استان صورت خواهد پذیرفت .

این مقام مسئول اضافه کرد : اهداف تفاهم نامه از طریق همکاری مشترک بین امداد و سازمان با هم افزایی منابع و امکانات در اختیار به منظور رفع مشکل خوراک دام و نهاده های مورد نیاز طرحهای دامداری کوچک مقیاس ، شکل خواهد گرفت .

اژدری افزود : دستیابی به این اهداف از طریق فراهم نمودن بستر شفاف و قابل رصد در زمینه تامین و توزیع نهاده های دامی با هدف بهره مندی حداکثری دامداران محلی از نهاده های تخصیص یافته سازمان شکل خواهد گرفت .

وی ادامه داد : از دیگر اهداف این تفاهم نامه فراهم نمودن زمینه هدایت تسهیلات اشتغالزایی  به تمامی حلقه های زنجیره تولید گوشت  ، کمک به افزایش توان تولید گوشت قرمز با استفاده از ظرفیت طرحهای دامداری تحت نظارت امداد و کاهش وابستگی به واردات و کمک به احیای دامداریهای روستایی و عشایری در مناطق مستعد  استان با استفاده از روشهای نوین در حوزه دامپروری است .

انتهای پیام/