توزیع میوه شب عید دراستان اردبیل آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم ، ابوالفضل دشتبانی گفت: از شنبه ۲۶ اسفند ماه ۲۰۶ تن سیب و ۳۰۰ تن پرتقال در ۷۰ ایستگاه در سطح استان توزیع می شود که ۲۷ ایستگاه در اردبیل و حومه شهر اردبیل و مابقی در شهر های استان قرار دارد. وی افزود: قیمت نهایی میوه شب عید […]

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم ، ابوالفضل دشتبانی گفت: از شنبه ۲۶ اسفند ماه ۲۰۶ تن سیب و ۳۰۰ تن پرتقال در ۷۰ ایستگاه در سطح استان توزیع می شود که ۲۷ ایستگاه در اردبیل و حومه شهر اردبیل و مابقی در شهر های استان قرار دارد.

وی افزود: قیمت نهایی میوه شب عید که از طرف کارگروه تنظیم بازار استان ۱۵ درصد زیر قیمت بازار تصویب شده است
یعنی هر کیلوگرم سیب به قیمت ۳۰۰ هزار ریال و هر کیلوگرم پرتقال نیز به قیمت ۱۹۰ هزار ریال در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

به گفته مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل، هدف از توزیع میوه شب عید تنظیم بازار میوه به عنوان محصول پرمصرف مردم در ایام عید، جلوگیری از سودجویی دلالان و نیز فراهم کردن بستر خرید برای همه شهروندان است.

وی همچنین با اشاره به همزمانی ایام تعطیلات نوروز با ایام ماه مبارک رمضان و لزوم تنظیم بازار محصولات این ماه، از خرید و انتقال پنج تن خرمای با کیفیت به استان خبر داد و گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، توزیع خرما در استان نیز آغاز شده است. و قیمت آن در نمایشگاه دائمی اردبیل ۹۷ هزار تومان است.

دشتبانی با اشاره به تامین نیاز شهروندان به میوه به مقدار کافی اظهار کرد: میوه های تامین شده با کیفیت درجه یک بوده و در صورت نیاز از محل ذخیره ملی میوه تامین و توزیع خواهد شد.

پایان خبر/