جاذبه های گردشگری استان اردبیل توسط گروه ایرانگرد ،مستند میشود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل گفت: گروه تهیه مستند ایرانگرد بخشی از جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی را در هشت قسمت به تصویر می‌کشند.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم : حسن محمدی ادیب روز پنجشنبه اظهار کرد: پیش از این قسمت‌هایی از مستند ایرانگرد در شهرستان مشگین‌شهر و زندگی عشایری آن منطقه تولید شده بود و در بخش جدید برنامه گروه ایرانگرد، مستند برخی از جاذبه‌های طبیعی و غذاهای سنتی استان در شهرستان‌های گرمی، انگوت، کوثر، خلخال و اردبیل تهیه می‌شود.

وی اضافه کرد: مستند ایرانگرد یکی از مستندهای مطرح در حوزه گردشگری و معرفی جاذبه‌های کشور است که اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل در راستای اقدامات خود برای معرفی قابلیت‌های استان از این گروه برای تولید مستند دعوت کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ادبیل با اشاره به اهمیت تولید محتوا در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در قالب‌های مختلف، ادامه داد: در پروژه دیگری نیز جاذبه‌های چهار فصل استان در قالب مستندهای و ویدیویی یک دقیقه‌ای در حال تولید است.

به گزارش ایرنا، جواد قارایی ایرانگرد مستندساز، روز گذشته در سفر به گرمی مغان برای تهیه مستند از جاذبه‌های طبیعی این شهرستان، اعلام کرده بود که استان اردبیل مناطق ناشناخته و بکر زیادی دارد که قابلیت مستندسازی دارند و تلاش می‌کند از نقاط مختلف استان دیدن کند.

استان اردبیل با جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی، اقتصادی و مذهبی در ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده و از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی است.