مدیر کل بنیاد مسکن استان:

جاری شدن سیل در روستای مورستان خلخال به ۴۸ واحد مسکونی خسارت وارد کرد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل به همراه میرجعفریان؛ معاون عمران استانداری، کنعانی؛ نماینده مجلس شهرستان خلخال و فعالپور، معاون بازسازی مسکن روستایی از روستای سیل زده مورستان شهرستان خلخال بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم: مدیرکل بنیاد مسکن استان در این بازدید اظهار کرد: در پی بارش باران و تگرگ روستای مورستان خسارت جدی دیده است و برای بازگشایی معابر این روستا و لایروبی از ساعات اولیه کارکنان این اداره کل با ده ها ماشین آلات سنگین با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خدمت رسانی کرده اند.

مهندس حامد کیخسروی افزود: با توجه به اینکه این روستا در بستر رودخانه واقع شده است در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل اخیر ۴۸ واحد‌ مسکونی این روستا آسیب جدی دیده اند.

وی عنوان کرد: علاوه بر علاوه بر خسارت به واحد‌های مسکونی به واحد‌های دامی روستاییان نیز خسارت وارد شده است که میزان ریالی آن پس از بررسی و برآورد کارشناسان اعلام می شود.

کیخسروی گفت: علاوه بر خسارت وارد شده به روستای مورستان شهرستان خلخال به روستاهای شهرستان کوثر نیز خسارت وارد شده که میزان خسارت در حال برآورد است.

جلسه ای نیز با حضور ستاد مدیریت بحران تشکیل و درخصوص مکان یابی مناسب جابجایی روستای مورستان شهرستان خلخال برگزار شد.

اهالی روستا از زحمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان درخصوص بازگشایی مسیر روستا و لایروبی معابر و کوچه های سیل زده مورستان قدردانی کردند.

انتهای پیام/