جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان استان اردبیل برترین های خود را شناخت

برگزیدگان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل روز یکشنبه در اختتامیه جشنواره هنرهای نمایشی استان با تقدیر از مشارکت نهادهای فرهنگی در برنامه‌های کانون، گفت: این جشنواره با شرکت هشت گروه نمایشی از شهرستان‌های اردبیل، خلخال، پارس‌آباد و دهستان دولت‌آباد نمین برگزار شد و اجراها دارای پیام ارزشی و آموزنده برای مخاطبان کودک و نوجوان بود.

ملیحه ملک زاده فرد افزود: در طول اجراها یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز به تماشا نشستند و هر یک از گروه‌ها بیش از پنج ماه مشغول تمرین و آماده‌سازی کار خود بودند.

وی ادامه داد: توجه به برنامه‌های جمعی و کارهای گروهی نوجوانان، بهترین راهکار صیانت از این عزیزان در برابر آسیب‌ها و هجمه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

او اظهار کرد: کار هنری نیاز به تامین اعتبار دارد تا این جریان موثر و مفید تداوم‌ یافته و شاهد خلق آثاری زیبا و تأثیرگذار از سوی کودکان و نوجوانان باشیم و همه مربیان و کارکنان این سازمان بدون چشمداشت و به‌ صورت جهادی و شبانه‌روزی برای برگزاری رویداد هنری تلاش کردند و برای غنای اوقات فراغت فرزندان در حال تلاش هستند.

انتهای پیام/