حضور ۲۵ تیم فوتبال وفوتسال استان اردبیل در لیگ های کشور

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: 25 تیم فوتبال و فوتسال از استان اردبیل در لیگ های فوتبال کشوری حضور دارند که از این تعداد یک تیم در لیگ دسته دوم وسه تیم در لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم: نوتاش در سمینار هم اندیشی داوران ونمایندگان برگزاری بازی ها ومدیران تیم های لیگ برتر و روسای هیات فوتبال شهرستان ها از حضور ۲۵ تیم فوتبال وفوتسال استان درلیگ های کشور خبرداد وگفت:از این تعداد یک تیم در لیگ دسته دوم وسه تیم در لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور خواهند داشت.

وی گفت:امسال حدود ۵۰۰ مسابقه فوتبال وفوتسال در استان برگزار می شود وتمهیدات لازم برای برگزاری این مسابقات انجام شده است.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: برگزاری این مسابقات نیازمند همکاری وحمایت همه جانبه دستگاه های اجرایی از جمله اداره کل ورزش وجوانان استان وشهرستان ها است تا این مسابقات به صورت منظم بر گزار شود.

نوتاش بیان کرد:مسابقات فوتبال لیگ برتر استان هم آغاز می شود وبرنامه وزمان بندی این مسابقات اعلام شده است.

وی افزود: داوران استان از بهترین داوران کشور هستند که در مسابقات کشوری هم حضور دارند و شاهد رشد وپیشرفت داوری فوتبال وفوتسال استان هستیم.

پهناور مدیرکل ورزش وجوانان استان از حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران برای تیم داری در استان خبرداد وگفت: زمین چمن های فوتبال هم باحمایت اداره کل ورزش وجوانان وهمکاری هیات های فوتبال شهرستان ها و جذب سرمایه گذار به نام هیات ها راه اندازی می شود.

وی بر تکمیل وتوسعه زیر ساخت های رشته ورزشی فوتبال وفوتسال در استان تاکید کرد و افزود:استاندار سازی باشگاه هم باید اولویت باشد

مدیرکل ورزش وجوانان استان گفت:تعامل بسیار خوبی بین اداره کل ورزش وجوانان استان وهیات فوتبال استان وجود دارد و ازتمام برنامه های هدفمند هیات استان برای رشد وتوسعه فوتبال استان حمایت می کنیم.

وی از برنامه ریزی برای راه اندازی بیش از ۲۰ چمن مصنوعی در روستاهای استان خبرداد وگفت:برای سرمایه گذاران جهت راه اندازی چمن زمین رایگان قرار می دهیم.

در این مراسم از لباس جدید داوران استان رونمایی شد وکارت داوری تعدادی از داوران نیر اعطاشد.

انتهای پیام/