علی ایلکا در بازدید از کارخانه طنین پیک سبلان؛

حمایت از تولیدات داخلی وظیفه همه ما است

سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی در بازدید از کارخانه طنین پیک سبلان حمایت از تولیدات داخلی وظیفه ای عمومی دانست و عنوان کرد: تلاش ما نیز در همین راستا خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم: علی ایلکا سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی های بومی و محلی به همراه محمد علی پهناور مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از کارخانه توپ طنین پیک سبلان بازدید کردند.

در این بازدید ایلکا از ظرفیت های این کارخانه و تلاش و همت مدیران آن قدر دانی کرد و گفت: از چنین مجموعه های کم نظیر در ایران باید حمایت شود تا چرخه تولیدات ورزشی متوقف نشود.

رئیس فدراسیون افزود: حمایت از تولیدات داخلی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری یک وظیفه عمومی به شمار می‌رود و تلاش ماهم در این راستا خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت تولیدی این کارخانه تاکید کرد: ما در فدراسیون های ورزشی موظف هستیم که در جهت رونق تولیدات ورزشی داخلی و حمایت از این تولیدات همت داشته باشیم تا نگذاریم که چرخه تولیدات داخلی متوقف بشود و بتوانیم از این سرمایه های ملی حفاظت و حراست بکنیم.

محمد علی پهناور گفت: بزرگترین کار جهادی در کشور را سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام می دهند و با به حرکت در آوردن چرخه تولید به اقتصاد کشور کمک میکنند.

مدیر کل ورزش و جوانان افزود: ما به نوبه خودمان و در تحقق شعار سال حمایت های خود را هر چند کم از این تولیدات داخلی انجام خواهیم داد و خود را موظف می دانیم تا با خرید از این تولیدات به چرخه تولید و اقتصاد کشور کمک کرده باشیم.

پهناور اشاره کرد: بزرگترین سرمایه های یک کشور همین کارخانجات هستند که در کنار تولید به اشتغال جوانان هم کمک کرده و باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستند.

رجبی سرپرست دبیری فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و تقی زاده رئیس هیأت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/