درمانگاه بیمارستان سبلان اردبیل بزودی افتتاح می شود

مهدی نیک سیرت مدیر درمان تامین اجتماعی استان اعلام کرد:درمانگاه بیمارستان سبلان اردبیل در فضای درمانی به وسعت ۴۵۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در آستانه افتتاح قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم:روز یکشنبه ۹ اردیبهشت همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت هفته کارگر، مهندس مرتضی مقدم دبیر اجرایی خانه کارگر استان و  دکتر مهدی نیک سیرت مدیر درمان تامین اجتماعی استان به همراه دکتر پیمان منصوری رئیس بیمارستان سبلان اردبیل از پروژه های در دست احداث این بیمارستان سبلان اردبیل بازدید کرده و در جریان پیشرفت این پروژه درمانی قرار گرفتند.

در حاشیه این بازدید مهدی نیک سیرت ضمن اهدای گل و تبریک روز کارگر به کاگران زحمتکش فعال در پروژه های عمرانی تامین اجتماعی گفت: ۲ بیمارستان تأمین اجتماعی در استان برای بیمه‌شدگان و اقشار مختلف مردم با ظرفیت کامل ارائه خدمات می‌کنند که بیمارستان سبلان در اردبیل و ارس در پارس‌آباد است.

وی از پیگیری‌ها برای صدور مجوز افزایش تخت‌های این بیمارستان‌ها خبر داد و تصریح کرد: در گام نخست تعداد تخت بیمارستان سبلان اردبیل قرار است از ۱۶۰ تخت به ۲۵۶ تخت ارتقا یابد که افزایش این ۹۶ تخت به مجموع تخت های بیمارستانی سبلان ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه در پی خواهد داشت.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل اضافه کرد: برای بیمارستان ارس پارس‌‌آباد نیز که شمال استان را پوشش می‌دهد، قرار است تعداد تخت از ۶۴ به ۹۶ تخت ارتقا یابد که در این زمینه نیز منابع مورد نیاز پیشنهاد شده است.

نیک سیرت در ادامه افزود :درمانگاه سبلان که در محوطه بیمارستان قرار گرفته تا ۲ ماه آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد و در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: درمانگاه عمومی شهرستان نمین نیز در فضای درمانی ۳۰۰۰ متری و با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان در حال تجهیز و آماده سازی برای بهره برداری است.

پایان خبر/