ساماندهی بیش از ۶۲هزار و ۵۴۴ ورزشکار در استان اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از ساماندهی بیش از 62 هزار و 544 ورزشکار در استان اردبیل در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم:محمدعلی پهناور در خصوص رشته هایی که بیشترین آمار بیمه شده ورزشی را در سال گذشته داشته‌اند گفت: رشته فوتبال با ۱۴هزار و ۹۳۰ ورزشکار بالاترین آمار بیمه شده ورزشی را در بین همه رشته های ورزشی فعال در استان داشته است.

وی تصریح کرد: پس از فوتبال، ورزش تکواندو با ۵ هزار و ۳۷۲ نفر، کشتی با ۴ هزار و ۴۶۵ نفر ،والیبال با ۴هزار و ۳۴۵ نفر،ژیمناستیک ۴ هزار و ۴۵ نفر،بدنسازی و پرورش اندام ۴ هزار و ۳۳ نفر،آمادگی جسمانی با ۳ هزار و ۹۸۱ نفر،کاراته با ۳ هزار و ۳۴۳ نفر، ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با ۲ هزار و ۵۲۷ نفر و شنا با یک هزار و ۷۶۵ نفر به ترتیب بیشترین بیمه شده ورزشی را داشته‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان افزود: در سال های اخیر کیفیت خدمات افزایش یافته و شاهد رشد ۲۰۰ درصدی در سطح خدمات بودیم.

لازم به ذکر است ، کارت خدمات درمانی فدراسیون پزشکی موسوم به بیمه ورزشی زیرمجموعه بیمه حوادث محسوب می‌گردد. فدراسیون پزشکی و ورزشی تعهد می‌کند هزینه‌های درمانی و غرامت، دیه نقص عضو یا فوت را براساس تعرفه های این بیمه‌نامه، پرداخت کند. همه ورزشکاران آماتور،حرفه‌ای،ملی پوش،قهرمانان و مدال آوران، پیشکسوتان،کوهنوردان از خدمات این بیمه استفاده می‌کنند.

دارا بودن این بیمه برای مدیران باشگاه‌ها، لیدرهای تیم‌های کوهنوردی، مربیان و کادر فنی ورزشگاه‌ها و باشگاه‌ها هم الزامی است.

انتهای پیام/