در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد:

دوره ی توانمند سازی دانشجویان فعال فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی “حامیم ۳ “

دوره ی توانمند سازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی "حامیم 3" به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم: دوره ی توانمند سازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، اساتید برجسته و توانمند استانی و ۸۵ نفر از دانشجومعلمان خواهر و برادر در سالن همایش پردیس علامه طباطبایی برگزار شد.

حجت الاسلام حمیدوند مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در این دوره ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان، به تبیین ویژگی های اخلاقی، خدمات و دستاورد های دوران ریاست جمهوری سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان پرداخت.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اظهار کرد: طرح حامیم در جهت عمل به مطالبه مقام معظم رهبری در سخنرانی ۱ خرداد ۱۳۹۸ در دیدار رمضانیه دانشجویان در خصوص حلقه های میانی است که امسال سومین سال برگزاری این طرح در کلیه دانشگاههای کشور می باشد .

وی همچنین عنوان کرد: این طرح با هدف آگاه سازی و آماده سازی دانشجویان برای حضور بهتر و موثرتر در جامعه اجرا می شود تا بتوانند در فعالیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه ورود پیدا کنند.

حجت الاسلام حمیدوند، تقویت انگیزه برای نقش‌آفرینی و حضور میدانی در دانشگاه‌ها، امیدآفرینی و تقویت نشاط و روحیه ی فعالیت‌های جمعی، استعدادسنجی و بهره حداکثری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشجویان را از جمله اهداف طرح حامیم برشمرد.

از جمله کارگاه ها و نششست های برگزار شده در این دوره می توان به کلاس آموزشی ( نقش بازی های تربیتی در رشد و پرورش دانش آموزان)، کارگاه (سبک زندگی اسلامی )، تریبون آزاد و نشست علمی معیار ارزش اخلاقی (اخلاق معلمی ) اشاره نمود.
در پایان مراسم با حضور بر مزار شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان اردبیل و قرائت فاتحه، روضه خوانی و سینه زنی به مقام والای این شهید ادای احترام کردند.

انتهای پیام/