رتبه دوم شهرستان انگوت در تولید ماهیان سردآبی در استان اردبیل

رئیس گروه توسعه آبزیان اداره کل شیلات استان اردبیل:شهرستان انگوت با رتبه ۲ در تولید ماهیان سرد آبی استان، ظرفیت بسیار بالایی در ایجاد و توسعه آبزی پروری بخصوص پرورش ماهیان سردآبی دارد.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم: احمد محمدی یلسوئی رئیس گروه توسعه آبزی پروری به همراه فرماندار  شهرستان انگوت با حضور در مزارع پرورش ماهی این شهرستان  با تولید کنندگان دیدار و از نزدیک مشکلات و توانمندی این واحد های تولیدی را مورد بررسی قرار دادند.

در این بازدید  رئیس گروه توسعه آبزی پروری ضمن قدردانی از فرماندار  شهرستات انگوت به منظور بازدید و پیگیری مشکلات پرورش دهندگان، به ارائه گزارش کامل از سیمای شیلات شهرستان و آمار تولیدات انگوت پرداخته و افزود: شهرستان انگوت با رتبه ۲ در تولید ماهیان سرد آبی استان، ظرفیت بسیار بالایی در ایجاد و توسعه آبزی پروری بویژه در حوزه دره رود را دارد که لزوم برنامه ریزی دقیق، توجه فرماندار محترم به تکمیل زیر ساخت ها و انجام مطالعات امکانسنجی را می رساند.

در ادامه فتاحی فرماندار شهرستان انگوت ضمن دیدار و بررسی مسائل و مشکلات حوزه آبزی پروری ، بر حمایت عملی و اهمیت تولیدات آبزی پروری در تامین امنیت غذایی اشاره کرده و افزود:در راستای رفع موانع تولید، علاوه بر تداوم منظم این بازدید ها به شخصه موضوعات را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهیم نمود.

فرماندار انگوت ضمن  قدردانی از زحمات تمامی دست اندرکاران حوزه آبزی پروری شهرستان گفت:  تلاش فعالین این عرصه در تامین امنیت غذایی  و ایجاد اشتغال بسیار حائز اهمیت بوده و لازم است این روند ادامه داشته باشد تا بیش از پیش شاهد رونق این صنعت در شهرستان انگوت باشیم

انتهای پیام/