رسانه ها ظرفیت های اقتصادی استان اردبیل را در سطح ملی و استانی معرفی بکنند

مدیر کل ارشاد استان اردبیل طی بازدید اصحاب رسانه از کارخانه تجارت دوخت برتر سبلان در قالب تور راهیان پیشرفت گفت: اصحاب رسانه ظرفیت های اقتصادی استان را در سطح ملی و استانی به نحو احسن معرفی بکنند .

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم گفت: امیر رجبی ضمن گرامیداشت  یاد رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت گفت: احیای واحدهای تولیدی راکد یکی  از دغدغه‌های جدی رئیس جمهور شهید بود و و احیای و رونق این واحد عظیم تولیدی در دولت سیزدهم در همین راستا انجام گرفت.

مدیر کل ارشاد استان اردبیل افزود: احیای این واحد تولیدی با اشتغال زایی حدود هزار نفری  و با دارا بودن  چرخه کامل تولید  از نخ تا لباس یکی از بی نظیر ترین واحد های نساجی در سطح کشور می باشد.

وی حضور اصحاب رسانه را در این واحد تولیدی را مغتنم دانست و اظهار داشت: خبرنگاران در معرفی ظرفیت های صنفی و کار آفرینی استان عنایت ویژه ای داشته باشند تا زمینه جذب سرمایه گذاران در استان فراهم شود.

رجبی افزود: اصحاب رسانه در توسعه و پیشرفت و رونق واحد های تولیدی نقش مهمی دارند به همین منظور بازدید های مشابه بیشتری در آینده انجام خواهد گرفت.

وی بکارگیری هنرمندان را در این مجموعه مفید دانست و گفت: این کارخانه می تواند با سایر حوزه های هنری مرتبط تعامل سازنده داشته باشد بطور مثال هنرمندان بومی طراح در مد ولباس با ایده های خلاق و نو در رونق این واحد تولیدی می توانند بسیار مثمر ثمر باشند.

 

انتهای پیام/