رشته های ورزشی بوسیله آمایش سرزمینی در استان اردبیل ساماندهی می شوند

محمد علی پهناور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در نشست هم‌اندیشی روسای هیات‌های ورزشی و دبیران سازمان‌های مردم در شهرستان کوثر گفت:رشته های ورزشی از طریق آمایش سرزمینی ساماندهی شده و توسعه خواهند یافت.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم: محمدعلی پهناور مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در نشست هم‌اندیشی روسای هیات‌های ورزشی و دبیران سازمان‌های مردم در شهرستان کوثر گفت: ورزش با زحمات روسای هیاتهای ورزشی و دبیران و به خصوص تلاش ورزشکاران به نتیجه خواهد نشست.

پهناور افزود: با اجرای طرح آمایش سرزمینی بدنبال عدالت ورزشی، توزیع منصفانه امکانات در مناطق محروم و کم برخوردار، رفع تبعیض و کاهش خطای سرمابه گذاری بخش خصوصی و دولتی و افزایش رضایتمندی مردم هستیم و رشته های ورزشی استان با تزریق تفکرات جدید با هدف آمایش سرزمینی و به نسبت به هر منطقه رشته‌ها و اماکن ورزشی تجهیز و ساماندهی می شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان تاکید کرد: به دنبال تدوین اطلس گردشگری ورزش برای مسابقات ورزشی هستیم و از این فرصت باید استفاده بهینه کنیم.

پهناور گفت: در ورزش باید به دنبال مشارکت مردمی باشیم و بر اساس شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم»اقدام خواهیم کرد و مشارکت مردمی در حوزه ورزش، از اولویت های اداره کل ورزش جوانان می‌باشد.

وی اضافه کرد: با کمک مقامات استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی توانستیم بودجه عمرانی ورزش استان را به سه برابر افزایش دهیم و تلاش خواهیم کرد در توسعه عمرانی جهش داشته باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان گفت:برای تعمیر تجهیز و اتمام پروژه‌های نیمه تمام اقدام اساسی انجام گرفته است و تقریباً ۳۵۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های نیمه تمام استان از طریق مولد سازی اعتبار تزریق خواهد شد.

محمدعلی پهناور در پایان این نشست با اشاره به اینکه شهرستان کوثر می‌تواند با احداث مینی کمپ‌ها و اولویت قرار دادن توریسم ورزشی به یکی از شهرهای ورزشی در کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/