مدیرکل کمیته امداد اردبیل:

شعار راهبری کمیته امداد امام خمینی ،خدمت‌رسانی خانواده‌محور و جهادی است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل با شعار راهبری «خدمت‌رسانی خانواده‌محور و جهادی» در یک و نیم سال گذشته وارد عرصه محرومیت‌زدایی شده که تاکنون نتایج مطلوبی را به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم : علیرضا حسین نژاد بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای مدیران کمیته امداد با حضور معاون اداری و مالی و مدیرکل امور اداری و رفاه کمیه امداد کشور اظهار کرد: نیروی انسانی در همه سازمان‌ها پشتوانه موفقیت آن سازمان است که کمیته امداد نیز با بهره‌گیری از ظرفیت امدادگران و مددکاران که پشتوانه این نهاد مقدس هستند، می‌کوشد مشکلات اساسی مددجویان را برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه در کمیته امداد استان اردبیل به دنبال بهره‌وری بیشتر هستیم تا خدمات کیفی‌تری به خانوار تحت حمایت ارائه شود، خاطرنشان کرد: هم‌ اکنون ۳۸۳ امدادگر و مددکار به عنوان نیروی انسانی در کمیته امداد استان اردبیل مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: با گسترش محرومیت‌ها و نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت، حجم فعالیت‌های امدادگران نیز افزایش می‌یابد و همکاران کمیته امداد به صورت جهادی وارد عرصه خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه می‌شوند.

حسین‌نژاد به حمایت کمیته امداد استان اردبیل از ۴۳ هزار و ۸۰۰ خانوار نیازمند اشاره کرد و افزود: امدادگران در کنار خیران، نیکوکاران و حامیان طرح اکرام در تلاش هستند تا بخشی از گرفتاری‌های مددجویان را برطرف کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه پشتوانه موفقیت هر سازمانی، نیروی انسانی آن است، گفت: فعالیت در کمیته امداد استان اردبیل حتی گاهی مواقع به خاطر بروز حوادث غیرمترقبه به صورت شبانه‌روزی نیز انجام می‌شود تا گرهی از مسائل مددجویان را بگشاییم.

حسین نژاد با اشاره به اینکه امدادگران و مددکاران کمیته امداد استان اردبیل با جان و دلِ خود وارد عرصه یاری‌رسانی به محرومان می‌شوند، تصریح کرد: نیت خیرخواهانه سبب تسریع در گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان می‌شود که همچنان با روحیه‌ای جهادی در پی دست‌یابی به این مهم هستیم.

وی افزود : در حال حاضر ۴۳ هزار و ۸۰۰ خانوار نیازمند تحت پوشش کمک های حمایتی کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند.

انتهای پیام/