شعار سال با مشارکت مردم و رفع موانع تولید محقق می شود

استاندار اردبیل گفت:امسال نیز طی سالهای اخیر برای تحقق شعار سال و جهش تولید نیازمند همکاری مردم و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری از سوی دستگاه های اجرایی هستیم

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم: سید حامد عاملی امروز در یکصدو بیست و چهارمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه تنها راهکار نجات اقتصاد کشور تولید است، اظهار کرد: در سال گذشته با وحدت و همدلی که در تسهیل و رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری در استان ایجاد شد و شرایط اشتغال‌زایی، سرمایه‌گذاری و اقتصاد اردبیل در مقایسه با کل کشور در وضعیت مناسبی قرار داشت که انتطار می‌رود این همکاری امسال در جهت تحقق شعار سال به‌طور ویژه‌ای تداوم یابد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه موانع سرمایه‌گذاری در استان برطرف می‌شود، افزود: برای افزایش بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید و اشتغال در استان موانع سرمایه گذاری از سوی دستگاه‌های اجرایی برطرف می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حمایت و گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی و سرمایه گذرای به یک باور عمومی در استان تبدیل شده است، گفت: برنامه‌ریزی برای ارتقای استان در رسیدگی به موانع و مشکلات واحدهای تولید و قرار گرفتن در ردیف ۱۰ استان برتر کشور در حوزه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ضروری است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در گره‌گشایی مشکلات اقتصادی و سرمایه گذرای بسیار موثر واقع شده و ضروری است اتاق بازرگانی کاری کند تا این استان در رسیدگی به مشکلات واحدهای تولید و صنعتی هم جزو ۱۰ استان برتر کشور شود.

عاملی با بیان اینکه استان اردبیل ظرفیت‌های مهمی در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنعت، کشاورزی دارد افزود: احصا این ظرفیت و توجه به طرح‌های پیشران اقتصادی می‌تواند زمینه ساز رونق و توسعه اقتصادی در استان را فراهم کند.

سید حامد عاملی  گفت: پررنگ تر شدن نقش مردم در بخش تولید و مشارکت مردم به عملکرد و نگاه مسئولین به حمایت از بخش تولید برمی‌گردد و قطعا اگر مسئولان اجرایی، مخصوصا مسئولان میانی و کارشناسی و مسئولان عالی استان همراه هم باشند شاهد رونق تولید و رشد و توسعه بیستر استان خواهیم بود.

پایان خبر/