مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد:

شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به فیبر نوری متصل می‌شوند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اجرای پروژه اتصال شهرک‌های صنعتی استان به فیبر نوری با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم: هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: در دنیای پرشتاب امروزی، فراهم کردن زیرساخت‌های ارتباطی نقش بسیار مهمی در افزایش بهره‌وری و توسعه بازار و فروش محصولات واحدهای تولیدی دارد و به عنوان یکی از عوامل توسعه اقتصادی هر کشور محسوب می‌شود.

وی از برنامه‌های این شرکت به منظور توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و تصریح کرد: به منظور تکمیل و توسعه این زیرساخت‌ها، طی قرارداد با شرکت مخابرات، شبکه فیبر نوری در تمامی معابر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: هزینه این پروژه مهم زیرساختی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی تامین خواهد شد و شرکت مخابرات نیز به عنوان مجری طرح، نسبت به اجرای آن اقدام خواهد کرد.

علایی با اشاره به افزایش واحدهای تولیدی در استان و نیاز روزافزون این واحدها به بسترهای ارتباطی، اظهار داشت: اجرای این پروژه از سال ۱۴۰۲ آغاز شده است و در طول مدت ۵ سال اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: به طور حتم با اجرای این پروژه، شاهد رونق تولید و تامین نیازهای ارتباطی واحدهای تولیدی خواهیم بود.

انتهای پیام/