طرح جامع گردشگری سردابه تا پایان تابستان تدوین می شود

مشاور استاندار و فرماندار اردبیل در جلسه بررسی مشکلات منطقه سردابه گفت:‍ 9000 مترمربع از عملیات زیر سازی و آسفالت خیابان اصلی تکمیل و طرح گردشگری سردابه تدوین واجرایی می شود تا توسعه وپیشرفت منطقه بر اساس این طرح صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم: سیدمحمد اعتماد گفت:دراین طرح ساماندهی رودخانه وچشمه ها وغار هم در منطقه پیش بینی می شود تا شاهد رونق توسعه وگردشگری منطقه باشیم.

مشاور استاندار بر مطالعه حل مشکلات آب شرب منطقه ونحوه تامین آب شرب سالم از منابع مختلف خبرداد وافزود:دراین زمینه علاوه بر جمعیت منطقه باید جمعیت شناور وگردشگران هم مبنای کار قرار گیرد.

سید محمد اعتماد گفت:۵ کیلومتر از جاده مسیر سردابه زیرسازی شده است وقراراست تا پایان اردیبهشت ماه ۹۰۰۰ متر مربع از طرح هادی هم آسفالت شود و بقیه مسیر هم طبق زمانبندی مشخص ساماندهی شود.

وی گفت:قرار شد تاتیرماه روشنایی مسیر و ورودی به سردابه به طور کامل انجام شود وتیر برق های جدید براساس طرح هادی نصب شود وبرخی تیر برق ها هم جابه جاشود.

فرماندار اردبیل بیان کرد:مانور وپویش بهداشتی هم در سردابه بامحوریت جمع آوری فزولات حیوانی وزیباسازی فضای منطقه و جلوگیری از کشتار غیرمجاز وآگاه سازی وآموزش مردم هم بامشارکت سازمان های مردم نهادو دستگاه های اجرایی مربوطه برگزار شود.

پایان خبر/