عملیات احداث پروژه گلخانه تحقیقاتی دانشگاه محقق اردبیلی بزودی آغاز می‌شود

معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی از تداوم فعالیت‌های عمرانی در پروژه‌های این دانشگاه خبر داد و گفت: عملیات احداث پروژه گلخانه تحقیقاتی دانشگاه به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم: دکتر تقی اکبری ۲۲ خرداد در بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: عملیات احداث پروژه گلخانه تحقیقاتی به همراه ساختمان آزمایشگاه‌ها با اعتبار بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی با اشاره به عملیات احداث دو بلوک خوابگاه متاهلی ۳۲ و ۳۷ واحدی در دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: خوابگاه ۳۲ واحدی با مشارکت بانک و خوابگاه ۳۷ واحدی با مشارکت خیرین در مرحله فونداسیون و سازه قرار دارد و عملیات عمرانی آنها تداوم دارد.

 

معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در حال حاضر نیز ۲ بلوک خوابگاه متاهلی ۲۸ واحدی در دانشگاه محقق اردبیلی در حال احداث است و عملیات سازه آن به اتمام رسیده است، ادامه داد: این ۲ بلوک خوابگاهی نیز با متراژ یک هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال حاضر در مرحله دیوارچینی، سفت‌کاری و تاسیسات قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با احداث و بهره‌برداری از این چهار بلوک خوابگاه متاهلی ۹۷ واحدی، خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه محقق اردبیلی به ۱۲۵ واحد خواهد رسید.

معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی همچنین با اشاره به در حال احداث بودن خوابگاه دانشجویی پسران با متراژ ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع در ۵ طبقه و با ظرفیت ۴۲۰ نفر، گفت: عملیات عمرانی این پروژه نیز به سرعت در حال انجام است و در حال حاضر در مرحله نماکاری بوده و عملیات تکمیلی آن از جمله سفت‌کاری و تاسیسات نیز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی فاز دوم دانشکده ادبیات و علوم انسانی نیز مراحل نهایی خود را طی می‌کند، ابرازامیدواری کرد: تا هفته دولت سالجاری بتوانیم این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: سقف استخر نیز به اتمام رسیده و دیوارچینی آن تداوم دارد و برای تامین اعتبار تاسیسات داخلی نیز اقدامات لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه پروژه رصدخانه خیرساز دانشگاه نیز در مرحله نهایی و آغاز محوطه‌سازی قرار دارد، افزود: برای تکمیل فاز سوم دانشکده فنی و مهندسی نیز مطالعات نقشه و تاسیسات انجام شده و در تلاش برای تامین اعتبار هستیم.

معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی ضمن قدردانی از حمایت‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با اشاره به تلاش‌های ریاست دانشگاه در حوزه عمرانی، ادامه داد: همه پروژه‌های عمرانی دانشگاه فعال بوده و عملیات عمرانی آنها تداوم دارد.

انتهای پیام/