فاز اول مسکن ملی شهرستان پارس آباد در هفته دولت افتتاح می شود

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در جریان بازدید از روند پیشرفت فیزیکی پروژه مسکن ملی شهرستان پارس آباد گفت: اهمیت اتمام فاز اول این پروژه در هفته دولت بسیار حائز اهمیت بوده و پیگیری و اجرای زیرساخت های پروژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم:مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل و هیات همراه از روند پیشرفت فیزیکی پروژه مسکن ملی شهرستان پارس آباد بازدید بعمل آورد و در جریان چگونگی اجرا و مشکلات و نکات ضعف و قوت پروژه قرار گرفتند.

در این بازدید حامد کیخسروی با اشاره به اینکه پروژه مسکن ملی شهرستان پارس آباد در زمینی به مساحت ۳ هکتار و ۶۳۲ واحد در قالب ۱۶ بلوک در حال اجرا است افزود: پیشرفت فیزیکی ۳ بلوک ۹۳ درصد بوده و مابقی واحدها در مراحل مختلف اجرایی، اسکلت بندی، دیوار چینی و سفتکاری است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  در جلسه ای که با عوامل اجرایی و پیمانکاران این پروژه داشت، به مشکلات و موانع پیش روی آنها اشاره کرد و گفت: دستورات لازم در خصوص مرتفع سازی این موانع صادر شده و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

وی در پایان ادامه داد: اهمیت اتمام فاز اول این پروژه در هفته دولت بسیار حائز اهمیت بوده و پیگیری و اجرای زیرساخت های پروژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/