فعالیت بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی در استان اردبیل

رئیس اتاق اصناف اردبیل از فعالیت بیش از ۶۰ هزار واحد فعال در استان خبر داد و گفت: اصناف به عنوان بازوان ستبر انقلاب در عرصه مختلف جامعه نقش آفرین هستند و حمایت مسئولین در رفع مسائل و مشکلات این قشر ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم: عسگر ارغوانی  در همایش جهاد تبیین اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان که با حضور سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان و جمعی از اصناف و بازاریان که در محل سالن ولایت برگزار شد اظهار کرد: اصناف استان متشکل از ۶ اتاق اصناف مرکز و شهرستان‌ها، ۱۱۲ اتحادیه صنفی و بیش از ۶۰ هزار واحد فعال در این حوزه تلاش کرده‌اند همواره حافظ نظام و انقلاب و پیرو فرامین مقام معظم رهبری بوده و ایستادگی در مقابل تحریم‌ها و وضعیت نامناسب اقتصادی گویای همین موضوع است.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان، جهادگران عرصه اقتصاد هستند افزود: اصناف بازوان ستبر انقلاب اسلامی و به عنوان بزرگترین بخش نظام اقتصادی کشور، همواره با حضور منسجم خود در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی نقش آفرینی می‌کنند و کسب رتبه اول مشارکت در انتخابات از سوی استان در منطقه شمالغرب کشور نشان‌دهنده یک همت جمعی از سوی مردم اردبیل مخصوصا اصناف و بازاریان است.

رئیس اتاق اصناف اردبیل با تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری اصناف و بازاریان در انتخابات پیش رو ادامه داد: در انتخابات آینده نیز هدف، تداوم مسیر شهدای خدمت از سوی کسبه و بازاریان است و آنچه از رئیس جمهور آینده انتظار می‌رود، زبان گویای ملت بوده و در کنار آگاهی به مسائل و مشکلات مردم برای رفع آنها از تمام ظرفیت‌ها بهره ببرد.

ارغوانی ضمن تقدیر از حافظان امنیت کشور افزود: امنیت و آرامش امروز حاصل خون شهدای ۸ سال دفاع مقدس، شهدای مدافعان حرم و حافظان امنیت و اقتدار کشور است که به راحتی به دست نیامده و اصناف با آگاهی و بصیرت حامی این نیروها و مطلع از تمام زحمات و ایثارگری‌ آنهاست بر همین مبنا اصناف و بازاریان نیز به عنوان سنگربانان اقتصاد کشور از هیچ تلاش برای اعتلا و اقتدار کشور اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

ارغوانی به برخی از مسائل و مشکلات مربوط به دارایی و پرداخت مالیات از سوی اصناف و بازاریان اشاره کرد و از مسئولین استان خواست برای تداوم حیات فعالیت اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی بیش از پیش از این قشر حمایت کنند.

انتهای پیام/