‍ مدارس فوتبال نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: مدارس فوتبال در استان باید نسبت به اخذ مجوز های لازم برای فعالیت اقدام کنند و مدارسی که مجوزهای لازم را نداشته باشند اجازه فعالیت نخواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم:صمد نوتاش در جلسه با مدیران ومربیان مدارس فونبال استان تصریح کرد:نظارت های لازم هم توسط دستگاه های مربوطه برمدارس فوتبال در استان انجام می گیرد واین امر به طور مداوم انجام خواهد شد.

وی افزود:مدارس فوتبال باید طبق آینن نامه وقوانین مدارس فوتبال فعالیت کنند ودرغیر این صورت اجازه فعالیت نخواهند داشت.

رئیس هیات فوتبال استان گفت:مدارس فوتبال استان اردبیل بر اساس ارزیابی های انجام شده فدراسیون فوتبال از موفق ترین مدارس فوتبال در کشور است که تلاش وهمت متولیان ومدیران و مربیان مدارس فوتبال استان قابل قدردانی است.

نوتاش بیان کرد:مدارس فوتبال نقش بسزایی در پرورش فوتبالیست های بزرگ در استان داشته است که از همین مدارس فوتبال استان اسماعیل قلی زاده وسعید سحرخیزان پرورش یافته به تیم ملی هم در مقاطع مختلف دعوت شدند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان هم بر تکمیل وتوسعه زیرساخت های فعالیت مدارس فوتبال دراستان تاکید کردوگفت:دراین راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

پهناور بیان کرد:مدارس فوتبال نقش بسزایی در استعداد یابی دارند و اداره کل ورزش وجوانان استان برنامه ریزی منسجمی برای استعداد یابی به ویژه در رشته فوتبال دارد.

وی گفت:زمین رایگان هم برای راه اندازی چمن در اختیار سرمایه گذاران قرارداده می شود تا با راه اندازی این چمن ها فعالیت وتاثیرگذاری مدارس فوتبال هم بیشتر باشد.

دراین جلسه تعدادی از مدیران ومربیان مدارس فوتبال نظرات ومطالبات خود را در راستای فعالیت بهتر مدارس فوتبال استان اردبیل ارائه دادند.

انتهای پیام/