مدیرکل شیلات استان اردبیل:

مزرعه پرورش ماهیان سردآبی به ظرفیت ۲۰ تن در شهرستان سرعین به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: مزرعه پرورش ماهیان سردآبی به ظرفیت ۲۰ تن با اشتغال زایی ۴ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم: دکتر محمد اله‌بخش مدیرکل شیلات استان به همراه فرماندار محترم شهرستان، بخشدار مرکزی سبلان و رئیس جهادکشاورزی سرعین از مزرعه پرورش ماهیان سرد آبی در روستای شمس آباد از توابع شهرستان سرعین بازدید کردند.

محمد اله‌ بخش درحاشیه این بازدید اعلام کرد: مزرعه پرورش ماهی سردآبی با سرمایه گذاری بیش از ۴۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد توسط بخش خصوصی در روستای شمس آباد مورد احداث و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

دکتر اله‌بخش از تلاش ویژه برای حل مشکلات و تحقق مطالبات سرمایه‌گذار این پروژه خبر داد و خاطرنشان کرد: مشکلاتی از قبیل جایگذاری تیر برق به منظوری برق رسانی و عدم پرداخت به موقع تسهیلات بانکی وجود داشت که با همکاری و تلاش ویژه فرماندار محترم و بخشدار مرکزی مرتفع خواهد شد.

مدیرکل شیلات استان اشتغال آفرینی، افزایش تولید و استفاده از قابلیت های گردشگری را از مزیت های مهم این پروژه عنوان کرد و افزود: رفع موانع پیش روی سرمایه‌گذاران در این بخش، دست یابی به این مهم را سرعت خواهد بخشید.

دکتر اله بخش گفت: تقویت و پشتیبانی از بخش آبزی پروری استان راهبرد اداره کل شیلات استان در سال جهش تولید است و در مسیر حمایت از فعالان واقعی این بخش، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

باقرزاده فرماندار شهرستان سرعین گفت: دغدغه مهم و اساسی در این شهرستان رونق بخش های مختلف تولیدی به ویژه صنعت آبزی پروری است و در این راه آماده همکاری همه جانبه با فعالان این بخش برای رفع مشکلات هستیم.

انتهای پیام/