نقش بسیار مهم روابط عمومی‌ها در تبیین دستاوردها و برنامه‌های هر سازمان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان یک بازوی کارآمد مدیران، نقش و وظیفه بسیار مهمی در تبیین دستاوردها و معرفی برنامه‌های هر سازمان دارند که باید از ظرفیت‌های این حوزه به نحو مطلوبی استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم: هاشم علایی ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه که به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است، اظهار داشت: یکی از لازمه‌های رشد و توسعه بخش صنعت، وجود یک نظام اطلاع رسانی و روابط عمومی کارآمد و سرآمد است که باید از ظرفیت‌های موجود در حوزه روابط عمومی‌ها در بیان دستاوردها و برنامه‌های هر دستگاه به نحوه بایسته و شایسته‌ای استفاده شود.

وی، مسئولیت پذیری، پوشش بحران‌ها و ارتباط مستمر با خبرنگاران و اصحاب قلم را یکی از شاخصه‌های لازم هر روابط عمومی برشمرد و افزود: در عصر ارتباطلات امروزی، اهمیت روابط عمومی‌ها در پایش و هدایت افکارعمومی بر کسی پوشیده نیست که این موضوع توجه جدی به این حوزه را از اهمیت دوچندانی برخوردار کرده است.

علایی در ادامه به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار رسانه‌ها در توسعه صنعتی استان اشاره کرد و افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ضمن احترام به عموم اصحاب رسانه، این آمادگی را دارد در تمامی جلسات، بازدیدها و مراسم‌ها، پذیرای اهل قلم باشد تا نسبت به اطلاع رسانی‌های دقیق و صحیح اقدام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ادامه داد: برای این منظور، در اتاق مدیریت این شرکت میز خبرنگاران اختصاص داده شده است که هریک از خبرنگاران می‌توانند ضمن حضور در این میز، به بیان سوالات و انتقادات خود از این شرکت اقدام کنند.

وی رسانه‌ها را ابزاری مهم در راه تولید و جذب سرمایه گذار برشمرد و ابراز امیدواری کرد با کمک اصحاب رسانه، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر صنعت استان و حل مشکلات واحدهای تولیدی باشیم.

انتهای پیام/