نمایندگان مردم در مجلس نقش مهمی در تسریع اجرای پروژه های بنیاد مسکن دارند

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در حال حاضر پروژه های متعددی در سطح استان در دست احداث دارد که مسئولین استانی به خصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقش بسیار مهمی جهت پیشبرد برنامه ها دارند .

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم:    کیخسروی مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در دیدار با محمد خوش سیما نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی ضمن گزارش کاملی از فعالیت های بنیاد مسکن در زمینه تهیه و اجرای طرح هادی، نوسازی و بهسازی مسکن روستایی، صدور اسناد مالکیت روستایی، احداث مسکن شهری و مسکن محرومین گفت: مهمترین و اصلی ترین رویکرد بنیاد مسکن در استان توجه هر چه بیشتر به حساب ۱۰۰حضرت امام (ره) و مشارکت مردم و خیرین در امر ساخت واحد مسکونی برای محرومین و اقشار کم درآمد است.

کیخسروی با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن در طرح نهضت ملی مسکن گفت: در حال حاضر پروژه متعددی دراستان در دست احداث است که مسئولین استانی به خصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقش بسیار مهمی جهت پیشبرد برنامه ها دارند.

در ادامه نماینده مجلس شورای اسلامی با قدردانی از عملکرد بنیاد مسکن استان اظهار داشت: تشکیلات بنیاد مسکن از ابتدای تاسیس بر مبنای کار خیر گذاشته شده است و هم اکنون نیز شاهد تحولات بسیارخوبی در حوزه های مختلف می باشیم .

خوش سیماافزود: فعالیت های این نهاد در زمینه اعطای تسهیلات به متقاضیان  جهت مقاوم سازی مسکن روستایی، تأمین مسکن محرومین، عمران و آبادانی روستاها، حل مشکلات روستائیان مطلوب بوده و بنیاد مسکن وظایف خود را به خوبی انجام داده و ما نیز شاهد این خدمات ارزشمند به ویژه در بخش مسکن روستایی می باشیم.

در ادامه نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از نهادها و دستگاهای اجرایی در حوزه عمران و آبادانی روستاهای شهرستان اردبیل به خصوص شهرستان گرمی گفت: شان و منزلت روستاییان ایجاب می نماید که تلاش و کوشش ما مضاعف شود، البته در طول سالهای گذشته تلاشهای چشمگیری از جمله اجرای طرح هادی روستاها، تسهیل در عبور و مرور معابر روستائیان (زیرسازی و آسفالت معابر دسترسی) انجام پذیرفته است و می بایست ما به دنبال رفع سایر نارسایی و کمبودها در مناطق روستایی باشیم.

انتهای پیام/