همزمان با روز شهدا و هفته درخت کاری؛ ۱۸۶ نهال به نیت شهیدای ورزشکار استان اردبیل غرس شد

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، به مناسبت هفته درختکاری و همزمان با گرامیداشت روز شهدا مدیر کل ورزش و جوانان به همراه سرپرست معاون ورزش و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در مجموعه بیست هزار نفری بصورت نمادین به نیت […]

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، به مناسبت هفته درختکاری و همزمان با گرامیداشت روز شهدا مدیر کل ورزش و جوانان به همراه سرپرست معاون ورزش و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در مجموعه بیست هزار نفری بصورت نمادین به نیت ۱۸۶ شهید ورزشکار، ۱۸۶ نهال درخت غرس کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان در این مراسم گفت: درراستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کاشت یک میلیارد اصله نهال در کشور همه ی ما باید به نوبه خود به این تعهد خود عمل کنیم.

محمد علی پهناور افزود: کاشت درخت سرمایه‌گذاری باصرفه و پرسود برای نسل آینده و همچنین حفظ محیط زیست برای آیندگان می باشد و باید با کاشت درخت از ثمرات درخت همچون افزایش اکسیژن هوا و مقابله با آلاینده‌ها که امروزه زندگی ما را به خطر انداخته استقبال بشود.
وی کاشت درخت توسط هر یک از ما انسان ها را یادگاری ماندگار و صدقه ای حسنه و همیشه زنده و جاری خواهند و این را وظیفه هر فرد ایرانی عنوان کرد.

پایان خبر/