کمیته امداد و میراث فرهنگی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

ادارات کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل برای اشتغال مددجویان در حوزه گردشگری تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم:   مدیرکل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری گفت: با توجه به امتیازاتی که کمیته امداد امام خمینی (ره) برای اشتغال مددجویان در نظر می‌گیرد، این تفاهم‌نامه فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران حوزه گردشگری به وجود می‌آورد.

حسن محمدی ادیب افزود: این تفاهم‌نامه می‌تواند در سال جهش تولید با مشارکت مردم، به مشارکت مستقیم قشر محروم جامعه در مسیر تولید خدمات در حوزه گردشگری منجر شده و زمینه‌ساز اشتغالزایی مددجویان زیرپوشش باشد.

او ادامه داد: در اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل ظرفیت‌های دیگری نیز به ویژه در حوزه صنایع‌ دستی وجود دارد و در گذشته تفاهم‌نامه دیگری در این راستا منعقد شده و تلاش می‌کنیم از ظرفیت ۲ دستگاه برای بهبود وضعیت اقتصادی جامعه استفاده کنیم.

علیرضا حسین‌نژاد ، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان اردبیل هم در این جلسه با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف برای افزایش توان اقتصادی و خوداتکایی خانواده بزرگ زیرپوشش این نهاد، همکاری با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را ظرفیتی مناسب برای اشتغالزایی به جامعه هدف اعلام کرد.

او با اشاره به اشتغال ۸۰۰ مددجوی زیرپوشش کمیته امداد در استان افزود: برای فراهم کردن زمینه اشتغال این تعداد مددجو ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زا و کم‌بهره پرداخت شده است.

انتهای پیام/