گره ترافیکی شهر سرعین باز می‌شود

عملیات اجرایی پل کمربندی شهر توریستی سرعین با هدف کاهش حجم ترافیک هسته مرکزی شهر با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم : صاحبعلی رام شهردار سرعین روز شنبه در آئین کلنگ زنی این پل گفت: پل کمربندی سرعین با اعتبار اولیه پنج هزار میلیارد ریال کلنگ زنی شدو قرار است طی سه سال اجرا و به بهره‌برداری برسد.
شهردار سرعین افزود: این پل شامل ۲۱۰ متر عرشه اصلی، ۴۵۰ متر طول لوپ با ۹.۳۰ متر عرض و با ارتفاع ستون‌های ۲۷ متر اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه این پل یکی از پل های کم نظیر شمال غرب کشور خواهد بود گفت: پل کمربندی سرعین با ارتفاع ۲۷ متر احداث می‌شود که جزو پل‌های خاص در منطقه است .

شهردار سرعین در خصوص سپردن کار به مجموعه توانمند قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای احداث سریع این پل ارزشمند تصریح کرد: احداث این پل نقش مهمی را در کاهش بار ترافیکی هسته مرکزی شهر به همراه خواهد داشت تا زمینه برای رضایتمندی گردشگران در مقصد سفر و سرعین پرجاذبه فراهم آید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اعتبار اولیه این پروژه عظیم ۵۰۰ میلیارد تومان است ولی پیش‌بینی می‌شود این رقم با توجه به شرایط تورمی افزایش پیدا کند که شورا و شهرداری و مسئولان استانی و حتی نمایندگان استان در مجلس تلاش خواهد کرد تا اعتبار مورد نیاز برای این پروژه تأمین شود.

رام ضمن قدردانی از خیرین شهر سرعین در اهدای زمین این پل گفت: در راستای اجرای سریع پل، خیرین منطقه زمین‌های مجاور پل را به شکل رایگان در اختیار شهرداری قرار دادند.
وی تاکید کرد: فاز اول پل طی یک سال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید و امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات، ادامه روند احداث پل تسریع شود.
پایان خبر