تا پایان سال جاری؛

۱۵ هزار واحد مسکونی در اردبیل تحویل متقاضیان می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: امسال ۱۵ هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم : محبوب حیدری با اعلام این خبر گفت: ۲۵ هزار واحد نهضت ملی در مناطق مختلف استان اردبیل در حال اجراست که از این تعداد بیشترین میزان در شهر اردبیل قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: ۲۱ هزار واحد مسکونی در پنج شهرک و سایت در شهر اردبیل در حال اجراست که این واحدها هم به لحاظ موقعیت شهری در مناطق خوبی واقع شده و هم با کیفیت‌تر و فنی‌تر از پروژه‌هایی است که در داخل شهر در دست اجراست.

وی با بیان اینکه امسال نزدیک ۱۵ هزار واحد نهضت ملی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: این پروژه‌ها با پنج هزار و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و همین میزان آورده متقاضیان اجرا می‌شود و اگر متقاضیان نسبت به واریز به موقع وجه اقدام کنند این پروژه‌ها در بازه زمانی تعیین شده در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

حیدری با بیان اینکه شهرک شهید سلیمانی از بزرگترین شهرک‌های در دست اجرای نهضت ملی مسکن در کشور است، یادآورشد: در این شهرک ۱۵ هزار و ۸۲۰ واحد در حال ساخت است و همزمان با اجرای واحدهای مسکونی آماده سازی معابر و تامین زیرساخت‌ها هم در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل یادآورشد: یک هزار و ۳۴۰ واحد در قطعات یک و ۲ این شهرک در قالب ۶۷ بلوک ۲۰ واحدی در حال ساخت است که تلاش بر این بوده در این پروژه ها طیفی از تنوع متراژ رعایت شود.

به گفته حیدری در این قطعات در هر طبقه یک واحد ۶۵ متری، یک واحد ۷۵ متری و ۲ واحد ۸۵ متری اجرا می‌شود.

انتهای پیام/