مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل به پویش ” نه به تصادف” پیوست
به گزارش پایگاه خبری آینه مردم: سید حجت مدنی مدیر منطقه ضمن پیوستن به پویش”نه به تصادف” گفت: این پویش آمده است تا این باور غلط را تغییر و فرهنگ رانندگی ایمن را در جامعه نهادینه کند که هر تصادف، یک انتخاب است؛ انتخابی بین رعایت قوانین و بیتوجهی به آنها ، بین احترام به حقوق دیگران و خودخواهی.
وی افزود: در آستانە فصل بهار و شروع تعطیلات نوروزی پویش «نە بە تصادف» با شعار «شیش دونگ برانیم» بە کمک آمده است تا با فرهنگ سازی و گوشزد کردن خطرات راە بە عموم مردم، شاهد کاهش آمار تصادفات در نوروز ۱۴۰۴ باشیم.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل ادامه داد: راەاندازی پویش «نە بە تصادف» با شعار «شیش دونگ برانیم» ابتکار عملی در راستای افزایش آگاهی عمومی درباره خطرات و عواقب ناشی از تصادفات رانندگی و تشویق به رفتارهای ایمن در دل جادهها است، پویشی که با همکاری نهادهای دولتی، سازمانهای غیر دولتی و جامعه محلی طراحی و به دنبال راهی برای ایجاد تغییر مثبت در نگرشها و رفتارهای رانندگان است.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0