آغاز عملیات آسفالت ریزی معابر شهرکهای صنعتی استان با اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد ریال
به گزارش پایگاه خبری آینه مردم : هاشم علايي در جریان بازدید از آغاز پروژه زیرسازی و آسفالت جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار داشت: یکی از مشکلات حال حاضر شهرکهای صنعتی شماره یک و دو اردبیل، فرسودگی معابر و برخي از تاسيسات و زیرساختهای آن است که در اثر گذشت زمان، مستهلك و از بين رفته است.
علایی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع، تلاش شده است با همراهی استاندار و مسئولان، کاستیها و نواقص موجود در شهرکهای صنعتی کاهش یابد که خوشبختانه طی چند سال اخیر، اعتبارات مناسبی برای تامین زیرساختها تخصیص یافته است.
وی، اجرای این پروژه مهم زیرساختی را در تسهیل عبور و مرور واحدهای تولیدی و ارتقاء راههای ارتباطی بسیار مهم برشمرد و افزود: این پروژه در برگیرنده زیرسازی و آسفالت باند رفت و برگشت جاده دسترسی و لکهگیری برخی از معابر شهرك صنعتي شماره دو و همچنین بهسازی و آسفالت باند رفت و برخی از معابر و خیابانهای شهرک صنعتی شماره یک اردبیل خواهد بود.
علایی تصریح کرد: برای اجرای این پروژهها اعتباری بالغ 1000 میلیارد ریال هزینه خواهد شد که تلاش میشود تا پایان نیمه اول سال جاری عملیاتی و در اختیار واحدهای تولیدی قرار داده شود.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل افزود: بر اساس اصل 44 قانون اساسی، موظف به واگذاری امور شهرکهای صنعتی به شرکتهای خدماتی هستیم تا با کم کردن تصدیگری بخش دولتی، شاهد واگذاری امور به صاحبان صنایع باشیم.
وی ادامه داد: یکی از عمده مشکلات شرکتهای خدماتی که متشکل از خود کارآفرینان و صنعتگران هستند، کمبود منابع مالی است که اختصاص بخشی از مالیات ارزش افزوده برای بهسازی زیرساختها، بهترین راه ممکن برای تامین منابع پایدار برای این شرکتها و شهرکهای صنعتی است.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0