کلنگزنی فاز اول طرح آب شرب عشایر انگوت با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان
به گزارش پایگاه خبری آینه مردم: علی پیرجاهد با اشاره به لبیک به مطالبه بهحق عشایر این شهرستان گفت: این پروژه با حضور مسئولان استانی و محلی و در سالروز شهادت حضرت رقیه (س) در قشلاق جمیلو کلنگزنی شد.
وی افزود: شهرستان انگوت با ۲۴ قشلاق فاقد زیرساخت آب شرب سالها با این مشکل مواجه بوده است.
مدیرکل امور عشایر اردبیل تصریح کرد: فاز نخست این طرح با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان آغاز شده و ۸ قشلاق را پوشش خواهد داد که بهرهبرداری آن در دهه فجر پیشبینی میشود.
پیرجاهد با قدردانی از تلاشهای محمد خوشسیما، نماینده مردم گرمی و انگوت، و نگاه جهادی جهانبخش میرزاوند، رئیس سازمان امور عشایر ایران، تأکید کرد: در صورت تأمین ۴۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر، مابقی قشلاقات نیز زیر پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.
این اقدام، امید تازهای برای دسترسی عشایر انگوت به آب شرب پایدار ایجاد کرده است.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0