سالن سرپوشیده پیست اسکیت پس از سال‌ها بلاتکلیفی ، تعیین تکلیف می شود

فرزاد قلندری، فرماندار اردبیل، در جلسه‌ای با رئیس هیأت اسکیت استان اردبیل و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بر ساماندهی و تعیین تکلیف سالن سرپوشیده پیست اسکیت اردبیل تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آینه مردم: در این نشست موضوع تعیین وضعیت سالن سرپوشیده پیست اسکیت که از سال ۱۳۹۰ تاکنون بلاتکلیف مانده است، مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت تسریع در ساماندهی این مجموعه ورزشی تأکید شد.

فرماندار اردبیل با اشاره به مطالبه جدی ورزشکاران و علاقه‌مندان رشته اسکیت برای ساماندهی این مجموعه، اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی به‌ویژه در رشته‌های پرطرفدار، نقش مهمی در ارتقای نشاط اجتماعی و سلامت جوانان دارد و پیگیری تعیین تکلیف این پروژه در دستور کار جدی فرمانداری قرار گرفته است.

وی افزود: در راستای توسعه ورزش اسکیت در شهرستان، استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، بهره‌گیری از منابع مختلف و همچنین اجرای طرح‌های مولدسازی برای تکمیل و بهره‌برداری از این سالن در دستور کار خواهد بود.

قلندری گفت: با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و مشارکت بخش خصوصی، انتظار می رود این مطالبه چندین‌ساله ورزشکاران اسکیت اردبیل هرچه سریع‌تر محقق شده و زمینه توسعه هرچه بیشتر این رشته ورزشی در استان فراهم شود وشاهد برگزاری ومیزبانی مسابقات ملی هم باشیم

پیران رئیس هیات اسکیت استان هم باتوجه به اهمیت این پروژه خواستار ساماندهی و تکمیل این پروژه برای توسعه ورزش اسکیت شد.

انتهای پیام/