شهردار اردبیل گفت:طی پیشبرد سه گام تعیین شده جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در اردبیل، شهرداری در گام اول نسبت به خریداری ۶۰ دستگاه اتوبوس جدید اقدام نموده بود که ۱۶ دستگاه از این تعداد، هم اکنون در حال فعالیت در سطح شهر میباشند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از افزایش ۴۰ درصدی کرایههای حمل و نقل درونشهری در اردبیل خبر داد و گفت: افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در استان اردبیل قابل قبول نیست و با مسببان آن به جد برخورد میشود.