مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، گفت: تا آخر سال 20 درصد انرژی تجدیدپذیر از نوع خورشیدی وارد مدار مصرف خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: با نصب بیش از ۱۳۰۰ بخاری هرمتیک کممصرف در اردبیل، گام بلندی در بهینهسازی مصرف انرژی، کاهش آلودگی هوا و افزایش ایمنی مشترکین در فصل سرما برداشته شد.