سرپرست فرمانداری شهرستان اردبیل در جلسه کارگروه اجتماعی استان که در محل استانداری اردبیل تشکیل گردید بر تهیه نقشه راهی در خصوص آسیبهای اجتماعی شهرستان اردبیل که دربرگیرنده سطح عمل دستگاهها و سهم آنها در مقابله با آسیب و بر اساس وظایف قانونی دستگاهها باشد تاکید کرد.