مدیرعامل شرکت توانیر گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون، ۱۵۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای توسعه و احداث شبکه برق روستایی انجام شده است.
با هدف رفع مشکل افت ولتاژ روستاهای شرق پارس آباد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، یک دستگاه اتوبوستر در روستای قره قباق نصب شد.