مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید تلاش کردیم تا کلاس بدون معلم نداشته باشیم و در فرصت باقیمانده سازماندهی سرویسهای مدارس، توزیع کتب درسی، تهیه لباس دانشآموزان و مسائل دیگر انجام میشود تا مشکلات و دغدغهای در این حوزه نداشته باشیم.