در دولت چهاردهم و با تزریق یک هزار میلیارد تومان، خرید تجهیزات بیمارستانی در استان اردبیل انجام شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، گفت: افزایش ظرفیت بدون تزریق بودجه و در نظر گرفتن منابع مالی متناسب، تصمیمی نادرست است که ما را در حوزههای مختلف آموزش و سلامت با مشکلات فراوان مواجه خواهد کرد.