در دولت چهاردهم و با تزریق یک هزار میلیارد تومان، خرید تجهیزات بیمارستانی در استان اردبیل انجام شده است.
نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: نهضت تجهیز مراکز درمانی این استان آغاز شده و با جذب ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار و نوسازی ناوگان آمبولانس در شرایط اضطراری انتظار میرود شرایط بهتری را در حوزه بهداشت و درمان شاهد باشیم.