در سومین نشست توانمندسازی بانوان استان اردبیل، مدیرکل امور بانوان استانداری بر نقش بیبدیل زنان در حفظ محیط زیست، انتقال فرهنگ زیستی به نسلها و تحقق توسعه پایدار تأکید کرد و مسئولان محیط زیست نیز بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از اسراف در مراسم مذهبی اشاره کردند.