در سومین نشست توانمندسازی بانوان استان اردبیل، مدیرکل امور بانوان استانداری بر نقش بیبدیل زنان در حفظ محیط زیست، انتقال فرهنگ زیستی به نسلها و تحقق توسعه پایدار تأکید کرد و مسئولان محیط زیست نیز بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از اسراف در مراسم مذهبی اشاره کردند.
مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل گفت: در حال حاضر در دستگاههای اجرایی استان اردبیل ۸ نفر از زنان در سمت مدیر کل، ۱۲ نفر در سمت معاون مدیر کل و بیش از ۸۰ نفر در سمت مدیر ستادی فعالیت دارند.
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: با پشتوانه تجربه علمی و با برخورداری از ظرفیتهای متنوع در استان و کشور در زمینه فعالیتهای آموزشی، قادر به ارائه خدمات آموزش مهارت محور در راستای توانمند سازی بانوان استان اردبیل هستیم .