نماینده مردم در مجلس، فرماندار اصلاندوز و سرپرست جهاد کشاورزی استان اردبیل بر ضرورت استقرار ادارات در اصلاندوز و حل مشکلات مربوط به اراضی پایاب سد خداآفرین تاکید کردند.