استاندار اردبیل با بیان اینکه باید برای بانوان کارمند زمینه توانمند شدن و پرورش یافتن در راستای مدیریت فراهم شود، بر تشکیل کارگروهی بهمنظور شناسایی بانوان توانمند برای تصدی پستهای مدیریتی تأکید کرد.