سرپرست فرمانداری اردبیل صبح امروز در جریان بازدید از محل وقوع آتش سوزی در یکی از مراکز تجاری این شهرستان اظهار داشت: از اولین دقایق وقوع حادثه همه دستگاههای ذیربط بخصوص نیروی انتظامی و راهور و عوامل شهرداری و آتش نشانی و اورژانش و فرمانداری در محل حضور پیدا کردند و خوشبختانه نسبت به اطفاء حریق و جلوگیری از سرایت آتش به واحدهای مجاور اقدام شد.